Nettikaupan toimitusehdot

Toimitamme tilaamasi tuotteet postitse tai matkahuollon kautta. Halutessasi voit noutaa tilauksesi erikseen sovittaessa niistä tapahtumista, joissa olemme paikalla. Nettikaupassa olevien tuotteiden saatavuuden pyrimme takaamaan jatkuvasti. Jos olet kiinnostunut nettikaupan valikoiman ulkopuolella olevista tuotteista, ota yhteyttä sähköpostilla tarkistaaksesi niiden saatavuuden.

Asioituasi nettikaupassamme saat laskun tilauksestasi sähköpostiisi. Pyrimme postittamaan tilauksesi viimeistään toisena arkipäivänä sen jälkeen kun suorituksesi näkyy tilillämme. Toimitamme tilaukset vain kotimaahan.

Ostemiesi tuotteiden hintaan lisätään toimituskulut Itellan tai Matkahuollon kulujen mukaisesti ja ne näkyvät eriteltyinä laskussa.
HUOM ! yli 80 € arvoiset tilaukset kotimaassa ilman postikuluja !

Isot ruokasäkit ja hiekat eivät kuulu rahtivapausrajaan. Toimituskulut 5-10 eur. Useamman säkin tilaajalle suhteutamme rahtikulun toteutuneiden rahtikuljen mukaan.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Maksutavaksi voi valita verkkomaksun tai ennakkolaskun. Mikäli maksua ei suoriteta viikon kuluessa, tilaus raukeaa ja tuotteet vapautuvat muiden tilattaviksi. Checkout -palvelun maksuehdot

Saamasi paketin kunto on hyvä tarkastaa heti postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli tilatut tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee heti postissa vahinkoilmoitus. Ota sitten yhteytta meihin, e-mail:  info (at) vipet.fi, jotta voimme sopia uuden tuotteen toimittamisesta.

Kaupan purku ja palautukset kuluttajasuojalain mukaisesti. Emme vastaa palautuskustannuksista, ellei niin ole erikseen etukäteen sovittu.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä !
e-mail:  info (at) vipet.fi